Contentmarketeer – Emmeloord

Introductie

Als Contentmarketeer ben jij een creatieve avonturier die taal en beeldtaal kent. Omdat jij wil weten welke content wel of niet aanslaat analyseer en becijfer je elke click. Door jouw inlevingsvermogen en creatieve manier van denken weet jij de conversieratio omhoog te brengen. Heb jij het in je om de concurrentie te slim af te zijn en met ons door te groeien naar de positie als marktleider? Laat het ons weten!

Organisatie

De Rok Groep, opgericht in 2014 en gevestigd in Emmeloord, bestaat uit drie labels: MedicalHunt, DMU Medische Detachering en Dujob. DMU Medische Detachering en MedicalHunt zijn beiden gespecialiseerd in het bemiddelen van zorgprofessionals en Dujob richt zich op arbeidsbemiddeling in de industrie, metaal en techniek branche. Ons team bestaat uit circa 20 mensen die zich dagelijks vol enthousiasme inzetten om werkzoekende te koppelen aan de juiste functie bij het juiste bedrijf of de juiste organisatie. Onze organisatie blijft groeien en professionaliseren waardoor de functie van Contentmarketeer is ontstaan.

Functie

Als Contentmarketeer zorg jij niet alleen voor contentproductie, maar denk je ook samen met de Marketing Coördinator na over de strategie en de promotie ervan. Want al die content moet natuurlijk ook iets opleveren. Je brengt de informatiebehoefte van de werkzoekende per stap in kaart en zorgt voor content waarmee ze tijdens hun candidate journey worden bediend. Je begrijpt en kent taal en beeldtaal, beheerst de inzet van verschillende kanalen en bovendien ben je in staat om de resultaten te analyseren en hierop aan te sturen. Als marketeer heb je altijd te veel werk en te weinig tijd. Jij kunt efficiënt werken met beperkte tijd en maximaal scoren. In dit alles bewaak je onze huisstijl.

Onderdeel van jouw werkzaamheden als Contentmarketeer zijn:

  • Creëren van online content (teksten, fotografie en video).
  • Ontwerpen en creëren van offline content (flyers, rolbanieren, visitekaartjes).
  • Templates creëren in Canva voor onze recruiters.
  • Content analyseren met Google Analytics en social media analytics.
  • Facebook-, Instagram- en LinkedIn-advertenties ontwerpen.
  • HTML sjablonen ontwerpen voor ons ATS-systeem (recruitmentsysteem waarmee wij communiceren met onze kandidaten).
  • Vacatureteksten nakijken.
  • Websitebeheer.
  • Bewaken van onze huisstijlen.

Functie eisen

Als Contentmarketeer verenig je de twee werelden van schrijven en vermarkten en beschik je over het volgende:

  • Een afgeronde hbo-opleiding Marketingcommunicatie, Communicatie, Communicatie en Multimediadesign of een soortgelijke richting.
  • Circa 1 á 2 jaren relevante werkervaring als Contentmarketeer, Social Media Markteer, Online Marketeer of Digital Designer.
  • Kennis en ervaring met InDesign, Illustrator, Photoshop, Final Cut Pro/ Premiere Pro CC.
  • Ervaring met WordPress en kennis van HTML.
  • Kennis van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van social media (algoritmes), SEO, Google Ads en Facebook Ads.
  • Kennis en ervaring met Google Analytics.
  • Je hebt een vlotte pen.
  • Een rijbewijs B.

Aanbod

Ben jij die creatieve Contentmarketeer die het beste van twee werelden gaat verenigen? Dan bieden wij jou:

  • Een parttimebaan (24- 32 uur).
  • Salaris tussen de €2259- en de €3537,- o.b.v. 40 uur en afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Reiskostenvergoeding €0.19 ct per kilometer.
  • Rabobank pensioenregeling.
  • Vrijdagmiddagborrels.
  • Spannende potjes tafelvoetbal en darten.

Inlichtingen

Ben je geïnteresseerd in de functie van Contentmarketeer solliciteer dan met cv en motivatie. Heb je vragen over de functie neem dan contact op met Stephanie Mcmillan via stephanie@rokgroep.nl of 0527 240 339.